Πέμπτη

ασημενια χειροποιητα σκουλαρικια [οι αγαπημενες μου παλετες !!]


8 σχόλια:

Maria είπε...

ΑΠΙΘΑΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑ ΛΕΝΑ ΜΟΥ!!!!!

anna είπε...

Αν και δεν είμαι fan των σκουλαρικιων,αυτα με εντυπωσιασαν,ειναι πολυ πρωτοτυπα και γλυκα................

verotronik είπε...

polu omorfa skoularikia!

Konstantina Chryssanthopoulou είπε...

Τολμώ να πω πως είναι τα πιο όμορφα που έχω δει... Παλέτες, ε; Τέλεια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Πιγκουίνος είπε...

Τώρα, εγώ ως αρσενικός πιγκουίνος τι να πω; Αφού τα κορίτσια εκφράζουν το θαυμασμό τους, εγώ περισσεύω...

χειροτεχνηματα λενα είπε...

**ναστε καλα σας ευχαριστω πολυ κοριτσια!!

**ποτε δεν περισσευει ενας τοσο γλυκος πιγκουινος!!!!

Théodora είπε...

τι όμορφα σκουλαρίκια! με εντυπωσιάζει η τεχνική με το ασήμι..! μπράβο!

Evdocreations είπε...

Όμορφα, πολύ όμορφα και πρωτότυπα!